מנכ"ל משרד הדתות: "לקחנו חסות על קבורת החללים"

המהדורה המרכזית No Comments on מנכ"ל משרד הדתות: "לקחנו חסות על קבורת החללים"

מנכ"ל משרד הדתות, יהודה אבידן לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' הערב: "דיברו בחג על 130 חללים. הבנתי שמדובר בהרבה יותר אבל לא חלמתי על המציאות שרואים במחנה שורה". לדבריו: "בגלל שמדובר בקדושים שנרצחו על קידוש ה' אין בעיה הלכתית של הלנת המת, ולכן אנחנו עושים את המקסימום בשביל שכל זיהוי יהיה ודאי ומוחלט"

יהודה אבידן ובכירי ש"ס בהגשת הרשימות צילום: פלאש 90

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"ל משרד הדתות, יהודה אבידן התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לפעילות המשרד במערכה הקשה: "תפסיקו לשאול לשלומינו האישי. אנחנו לא מעניינים אף אחד ולא שקועים בעצמינו" פתח אבידן, "יש לנו כאן מגה אירוע שחייבים לנהל. בכל תקלה פונים אלינו בלי לדעת שהרבה סמכויות הם בביטוח הלאומי ובמשרדים אחרים. אבל השר קיבל החלטה שאנחנו ננהל את האירוע של קבורת החללים ככל יכולתנו".

"דיברו איתנו בחג על 130 חללים. אני הבנתי שמדובר בהרבה יותר אבל לא חלמתי על מה שאנחנו רואים במציאות בשורה. בגלל שמדובר בקדושים שנרצחו על קידוש ה' אין בעיה הלכתית של הלנת המת, ולכן אנחנו עושים את המקסימום בשביל שכל זיהוי יהיה ודאי ומוחלט. אנחנו עובדים בחפיפה מוחלטת מול הרבנים הראשיים וצמודים להוראות וההנחיות שלהם. עד כה האנשים שלו גורפים רק שבחים, לא הייתה שום תקלה וטעות בזיהוי למרות העבודה האינסופית"

האזינו



0 תגובות